درخواست دموی CRM

  • مدیریت تماس ها

    می‌توان با ثبت اطلاعات تماس مشتریان، امور مربوط به آنها را ردیابی و پیگیری نمود. بدین ترتیب که دیگر هیچ کاری فراموش نمی‌شود و همه‌ی افراد پیگیر کار خود بوده و در صورت نیاز، آن را به دیگری محول می‌نمایند.

  • مدیریت اسناد

    سیستمی برای سهولت در مدیریت اسناد و فایل ها

  • مدیریت پروژه

    مالکان با هوش کسب و کار ها، نرم افزار CRM را با مدیریت پروژه و صدور صورت حساب خود ادغام کرده و از فواید هر سه ابزار مفید بهره می برند.

  • مدیریت وظایف

    مجموعه کامل و قدرتمندی از ابزار ها و قابلیت های مختلف جهت مدیریت، پیگیری و تکمیل وظایف درون سازمانی

ثبت درخواست