مدیریت تماس ها
میتوان با ثبت اطلاعات تماس مشتریان، امور مربوط به آنها را ردیابی و پیگیری نمود. بدین ترتیب که دیگر هیچ کاری فراموش نمیشود و همهی افراد پیگیر کار خود بوده و در صورت نیاز، آن را به دیگری محول مینمایند.
مدیریت اسناد
سیستمی برای سهولت در مدیریت اسناد و فایل ها
مدیریت پروژه
مالکان با هوش کسب و کار ها، نرم افزار CRM را با مدیریت پروژه و صدور صورت حساب خود ادغام کرده و از فواید هر سه ابزار مفید بهره می برند.
مدیریت وظایف
مجموعه کامل و قدرتمندی از ابزار ها و قابلیت های مختلف جهت مدیریت، پیگیری و تکمیل وظایف درون سازمانی
ثبت درخواست