CRM – نرم افزار CRM ابزاری ضروری برای پیشرفت کسب و کار شماست

نرم افزار CRM ابزاری ضروری برای پیشرفت کسب و کار شماست

که با هوشمند سازی فرآیند فروش و ایجاد سبک جدیدی از فروش ، ارتباط شما با مشتریان را متحول  کرده و فروش شما را افزایشمیدهد.

نرم افزار CRM چه کمکی به شما می کند؟

کنترل بهتر، سرعت بیشتر، مدیریت موفق تر

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت سیستماتیک نمودن و یکپارچه سازی حوزه هایی چون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی،اتوماسیون اداری و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت مطلق به مشتریان خود ارائه می دهد تا سازمان مشتریان را برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری نماید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار جامع، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق یکپارچه سازی و سیستماتیک سازی روابط درون سازمانی و ایجاد و حفظ روابط بلندمدت هدفمند با مشتری سازد. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.

وظیفه اصلی نرم افزار CRM ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) تسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان با یکپارچه سازی و سیستماتیک نمودن کلیه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از بدو ورود مشتری تا مرحله خدمات پس از فروش است به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.

برخی از مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

  • هماهنگی بخش های بازاریابی، فروش و پشتیبانی
  • تفکیک و درجه بندی مشتریان
  • تعریف پرسونای مخاطب با استفاده از اطلاعات ثبت شده در CRM
  • ویرایش و بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • سازماندهی داده ها و اطلاعات مشتریان و سرنخ ها
  • دسترسی به اطلاعات مشتریان در هر زمان و مکان
  • تخصیص وظایف مشخص به هر کارمند و پیگیری آنها
  • نظارت بر کارکنانی که به صورت دورکاری با شما همکاری می کنند
  • تعریف رویدادهای همگانی یا گروهی
  • ثبت فعالیت ها و مستندسازی فرایند ها
  • استفاده از اطلاعات ثبت شده جهت مستندسازی ایزو
  • مدیریت کانال های بازاریابی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
  • سنجش هزینه های صرف شده در بازاریابی
  • سنجش نرخ بازگشت سرمایه
  • ردیابی سرنخ ها و پیدا کردن موثرترین کانال بازاریابی
  • سنجش میزان تاثیرگذاری بازاریابی محتوا با توجه به تعداد سرنخ ثبت شده
  • راه اندازی، مدیریت و بازخورد گیری از کمپین های ایمیلی
  • ارسال پیامک های گروهی و تکی به صورت دستی یا خودکار
  • افزایش میزان حفظ مشتری توسط CRM
  • پیش بینی های موثق فروش با توجه به پیشینه ی ثبت شده برای هر محصول
  • همگام سازی استراتژی ها و اهداف فروش و بازاریابی
  • افزایش بازده فروش
  • هماهنگی بخش پشتیبانی و خدمات مشتری با بازاریابی و فروش
  • گزارش گیری بسیار سریع و ساده با توجه به معیار ها و نکات مدنظر شما
  • خودکارسازی فرآیندها به صورت دلخواه، با استفاده از گردش کار
  • همگام سازی سیستم با استراتژی ها و فرایند های سازمان با استفاده از فیلدها و گردش کارهای شخصی سازی شده
  • بازیابی سرنخ های از دست رفته و بازگردانی مشتری ها
  • تحلیل فرایند و مراحل فروش

  • پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در فروش، با تحلیل قیف فروش
  • تعریف دوره های آموزشی درون سازمانی و اطلاع رسانی آن از طریق CRM
  • تعریف و تصحیح استراتژی های قیمت گذاری
  • تعریف اهداف سالانه ی فروش و بازاریابی
  • مقایسه ی سریع و آسان نتایج هر ماه با اهداف برنامه ریزی شده
  • شناخت عمیق تر از مشتری در طول زمان
  • تعریف برنامه های وفاداری مشتری با توجه به پیشینه ی فروش و بازاریابی
  • گرفتن بازخورد از مشتریان و ثبت آنها جهت تعیین سطح رضایت مشتری
  • فرستادن هدایا یا پیام تبریک در مناسبت های خاص برای مشتریان
  • یکپارچه سازی  تمام بخش های سازمان
  • توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
  • بهبود کارایی و اثر بخشی نیروی فروش (یاری رسانی به نیروهای فروش برای عقد سریع تر قراردادهای فروش، تسهیل فرایندهای فروش، و بازاریابی)
  • پیام های بازاریابی شخص سازی شده و فردی
  • محصولات و خدمات سفارشی و بهبود ارائه خدمات
  • بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
  • بهبود قیمت
  • افزایش بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری
  • ارائه محصولات جانبی موثرتر
  • افزودن مشتریان جدید
  • افزایش گردش مالی مشتریان
  • پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان
  • فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری
  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی
  • افزایش فرصت‌های بازاریابی و فروش
  • شناخت عمیق تر مشتری
  • دریافت بازخورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری
  • مشاکرت مشتریان در ایجاد خدمات و محصولات جدید

قیمت نرم افزار CRM

بسته برنزی

برای مشاغل کوچک
10 کاربر

زمان استفاده

  • شش  ماه :   ۲,۱۳۰,۰۰۰   تومان
  • دوازده ماه:    ۳,۱۹۰,۰۰۰   تومان
  • سی  ماه :   ۶,۷۹۰,۰۰۰   تومان

بسته نقره ای

برای مشاغل متوسط
30 کاربر

زمان استفاده

  • شش ماه :  —–
  • دوازده ماه:    ۱۱,۴۹۰,۰۰۰  تومان
  • سی  ماه :   ۱۶,۵۹۰,۰۰۰  تومان

بسته طلایی

برای مشاغل بزرگ
60 کاربر

زمان استفاده

  • شش ماه :   —–
  • دوازده ماه:   ۱۶,۲۱۵,۰۰۰ تومان
  • سی  ماه :   ۲۱,۴۹۰,۰۰۰  تومان